vrijdag 27 maart 2015

LAHMACUN

Als je ons vraagt wat voor typische lekkernijen wij hier o.a missen dan roepen we standaard: EEN TURKSE PIZZA! 

Al jaren ben ik op zoek naar het juiste recept en een tijdje geleden heb ik het dan ook eindelijk gevonden. The best Turkse pizza ever die ik gemaakt heb. Ik ben absoluut geen keukenprinses en zal het waarschijnlijk vast ook nooit worden, maar dit was gewoon gelukt!
Via google was ik terecht gekomen op de site van mijnmixedkitchen. Dus alle credits gaan naar Eslem. 

Mijn deeg was zeer soepel en heel makkelijk uit te rollen. Ik vond vooral na het bakken de pizzabodem perfect, gewoon precies goed dus. 


Enige wat ik vervangen heb in het recept is de turkse yoghurt, ik heb normale yoghurt gebruikt.

Ik zou zeggen, probeer het ook eens uit.






Geen opmerkingen :