dinsdag 3 maart 2015

Bismillah, een begin is gemaakt

Een blog! Mijn blog zal vast de triljoenste blog op het net zijn, dus waarom begin ik er eigenlijk aan. Heb ik de wereld zoveel te vertellen? Nou ja vast niet zo veel interessants maar het is wel iets wat me lekker kan bezig houden en laat ik daar nou net naar op zoek zijn, een nieuwe bezigheid!

Ik ben een moeder met een hoog ploetergehalte, ik heb 3 kinderen en woon bijna 2 jaar in Marokko.  

Happy Organized



Zolang ik het me kan herinneren ben ik altijd bezig geweest met hoe krijg ik alles zo netjes, overzichtelijk en mooi. Ik heb altijd last van imperfecte perfectie, ik weet hoe het moet, ik weet precies wat ik wil maar krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik denk soms veel te diep en ingewikkeld na hoe ik die stomme keukenkastjes langer als een week opgeruimd kan houden. Of hoe de kledingkasten netjes kunnen blijven. Een opgeruimd leven zorgt voor rust, je hebt meer quality time over voor jezelf en je gezin en dat is waar het uiteindelijk om draait. Minder tijd besteden aan je huishouden maar toch alles in een mum van tijd op orde kunnen krijgen.



Mijn begin is zojuist gemaakt, inshaa Allah hoop ik jullie te kunnen inspireren met heel veel goeds.

Geen opmerkingen :