donderdag 16 april 2015

AAN DE SLAG...IN JE LINNENKAST

Ik weet niet of je speciaal een kast hebt voor (extra of nieuwe) handdoeken en beddengoed maar persoonlijk vind ik een linnenkast erg handig. Een centrale plek in huis met onze voorraad verzorgingsproducten, handdoeken, badmatten, beddengoed, en eventuele spulletjes die seizoensgebonden zijn.

Uiteraard heb ik in de badkamer een stapel handdoeken liggen, maar ik heb ook nieuwe liggen en handdoeken voor gasten. Wat het beddengoed betreft, de kledingkasten zitten eigenlijk al vol genoeg en daarbij heb ik ook nog beddengoed voor logees. Kortom ik had weer 1000 en 1 redenen voor nieuwe mandjes.

Ik houd in principe met dit systeem meer ruimte over. Ik heb geen omvallende stapeltjes lakens en het ziet er voor het oog ook mooi uit. Ik hoef geen zoektochten te houden naar gebedskleedjes als ik bezoek heb, en de kinderen weten hun weg naar zakdoekjes te vinden. Ook heb ik alle strand en zomerspulletjes bij elkaar in een grote mand. Het duurt altijd even voor we het een en ander weer zullen gebruiken dus zo zitten ze netjes opgeborgen. Als we boodschappen gaan doen kan ik in 1 oogopslag zien welke verzorgingsproducten we bij moeten kopen en zo voorkom ik dat we onnodig drie flessen van 1 product open hebben gemaakt. 

De tags (kaartjes) heb ik tijdens een vakantie in Nederland gekocht bij de Action. De stickers heb ik zelf gemaakt, ik laat ze uitprinten bij een printshop in Oujda. 














Een slaapzak die bijna nooit gebruikt wordt heeft een vaste plek.   

1 opmerking :