maandag 13 april 2015

#BIJKOMEN #SCHOOLVAKANTIE #BACKTOSCHOOL

Afgelopen week hadden de kinderen een weekje vakantie. Een mooie kans dus om er even tussenuit te gaan. We hadden heerlijk weer, er was veel te zien en we hebben lekker gegeten. Maar drie dagen intensief reizen is als je het mij vraagt best vermoeiend, onze laatste vrije dag stond dan ook in het teken van bijkomen. Vandaag weer naar school!


Ik heb altijd een rare tic, als een schoolvakantie afgelopen is moet ik altijd weer even in mijn agenda kijken wanneer de volgende schoolvakantie gepland staat. Dan hebben we weer iets om naar uit te kijken. Nu hebben we nog tussendoor wat losse vrije dagen hier en daar en is het echt even bikkelen tot de zomervakantie eind juni.


Van de week zal ik uitgebreid vertellen over onze stedentrip in Marokko.

Geen opmerkingen :